زمان آینده کامل انگلیسی

زمان آینده کامل انگلیسی

گرامر زبان انگلیسی شامل چندین زمان مختلف است که زمان آینده کامل در انگلیسی یکی از موارد مهمی است که زبان­آموزان نیازمند یادگیری آن هستند. در کنار مهارت­های مختلف، درک مفاهیم مربوط به گرامر نیز بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

در اختیار داشتن اصول اساسی و مهمی که درباره زمان آینده کامل وجود دارد به شما کمک می­کند تا درک آن برای شما دشوار نباشد. در ادامه مقاله ما را همراهی کنید تا نکات مهم گرامری این زمان را در اختیار شما قرار دهیم و در آخر نرم افزاری کاربردی را برای این منظور به شما معرفی کنیم.

زمان آینده کامل در زبان انگلیسی

زمان آینده کامل در زبان انگلیسی برای صحبت در مورد عملی است که از حال شروع می­شود و تا زمانی در آینده کامل خواهد شد. آیا می­خواهید مطمئن شوید که نوشته شما همیشه عالی به نظر می­رسد؟ یادگیری گرامر می­تواند شما را از غلط املایی، اشتباهات گرامری و نقطه­گذاری و سایر مشکلات نوشتاری نجات دهد.

این زمان معادل مشخصی در زبان فارسی ندارد بر همین اساس اغلب هنگام ترجمه، آن را شبیه به زمان آینده ساده در انگلیسی بازگردانی می­کنند، درحالی­که برای انگلیسی­زبان­ها متفاوت است.

گرامر زمان آینده کامل در انگلیسی

گرامر زمان آینده کامل در انگلیسی

زمان آینده کامل یکی از انواع زمان ها در انگلیسی ولی با کاربرد و قوانین خاص خود است که برای استفاده صحیح از آن باید اصول خاصی را در نظر بگیرید. اگرچه به اندازه حالت ساده رایج نیست، اما هنوز هم مواردی وجود دارد که نیاز به استفاده از آن داشته باشید تا بتوانید از سوء تفاهم­های احتمالی جلوگیری کنید.

در توضیح گرامر future perfect ما از آن برای صحبت در مورد اتفاقی در آینده استفاده می­کنیم که هنوز مهلت دارد و مطمئن می‌شویم که نشانه­ها و عبارت­های لازم برای آن ذکر شده باشد، چه به­طور خاص یا به­صورت مبهم، پس باید بدانید که کاربردهای این زمان شامل موارد زیر است:

  • در خصوص کاری که قبل از زمان مشخصی در آینده کامل خواهد شد.
  • به­منظور بیان فعالیتی که قبل از کار دیگری در آینده کامل می­شود.
  • اعتقاد به عملی که در آینده اتفاق خواهد افتاد.

در خصوص قیدهایی که می توان با Future Perfect Tense استفاده کرد، از آنجایی­که گرامر زمان آینده کامل در انگلیسی همیشه باید یک چارچوب زمانی داشته باشد، بهتر است بدانید که از چه نوع قیدهایی می­توان برای نشان­دادن بازه زمانی استفاده کرد. لیستی از آنها عبارت­اند از:

  • Before
  • By the time
  • By (a specific time)
  • When
  • After
  • By (date/year)
  • By then
  • Until
  • By the end of
  • Till
ساختار زمان آینده کامل در زبان انگلیسی

ساختار زمان آینده کامل در انگلیسی

اگر نمی­دانید چگونه از زمان آینده کامل استفاده کنید، باید بدانید که استفاده از گرامر future perfect نیازمند تسلط به فرمولی است که برای آن در نظر گرفته می­شود که علائم و نشانه­های خاص خود را دارد.

در خصوص گرامر این زمان باید این را در نظر داشته باشید که فعل به­صورت آینده است، بنابراین باید will در جمله وجود داشته باشد که نشان می­دهد ما در مورد آینده صحبت می­کنیم.

بیشتر بدانید: زمان آینده در انگلیسی

با این ­حال، جنبه اصلی افعال در این زمان به­صورت کامل است، از همین رو have + past participle نیز در جملاتی که دارای گرامر زمان آینده کامل هستند، وجود دارد تا دقیق­تر نشان دهد که این کار در آینده تکمیل خواهد شد.

شکل سوم فعل که بعد از Have در جمله قرار می­گیرد در صورتی­که با قاعده باشد تنها کافی­است به انتهای آن ed اضافه شود و اگر از افعال بی­قاعده استفاده می­شود باید شکل آن را بدانید.

فرمول زمان آینده کامل در انگلیسی

فرمولی که برای ایجاد ساختار زمان آینده کامل در زبان انگلیسی و برای بیان جمله ­ای که قرار است در زمان آینده کامل شود به ­شکل زیر است:

Subject+ will have+ past participle

به­ منظور سوالی­ کردن جملاتی که در زمان آینده کامل انگلیسی هستند تنها کافی­ است تا جای فاعل و فعل کمکی will را با یکدیگر عوض کنید و درصورتی­که قصد دارید آنها را به حالت منفی درآورید با قراردادن not قبل از have جمله شما منفی خواهد شد.

زمان کامل آینده در انگلیسی با مثال

زمان آینده کامل در زبان انگلیسی با مثال

توجه به این موضوع که در چه مواقعی باید از زمان آینده کامل انگلیسی استفاده کنید با کمک­ گرفتن از مثال­های کاربردی برای شما راحت ­تر خواهد بود، از همین رو در ادامه تعدادی جمله زمان آینده کامل در انگلیسی را با مثال برای شما شرح می­دهیم.

  • ارجاع به یک عمل یا رویداد که در زمان معینی در آینده به پایان خواهد رسید:

Ali will have planted all the saplings in the garden by 4 p. m.

علی تا ساعت 4 بعد از ظهر تمام نهال ها را در باغ کاشته است.

  • اشاره به عمل یا رویدادی که قبل از عمل یا رویداد دیگری در آینده اتفاق می­افتد:

The train will have left by the time you reach the station.

تا زمانی که به ایستگاه برسید، قطار حرکت خواهد کرد.

بیشتر بدانید : زمان آینده کامل استمراری در انگلیسی

  • اعتقاد داشتن در مورد چیزی که در آینده اتفاق خواهد افتاد یا نخواهد افتاد:

I don’t think Maryam will have cleaned the house completely by the time we reach.

من فکر نمی کنم تا زمانی که ما به آنجا برسیم، مریم خانه را کاملا تمیز کرده باشد.

  • زمان آینده کامل در زبان انگلیسی به ­صورت منفی:

She will not have gone to college.

او به دانشگاه نرفته است.

  • استفاده از زمان آینده کامل به­ شکل سوالی:

Will you have eaten lunch already when we arrive?

آیا وقتی ما رسیدیم ناهار را خورده­اید؟

بیشتر بدانید : زمان آینده استمراری در انگلیسی

درصورتی­که برای یادگیری گرامر و زمان ها مانند زمان آینده کامل در انگلیسی دچار مشکل می­ شوید بهتر است از اپلیکیشن تخصصی نوگولرن برای یادگیری بهتر استفاده کنید، چرا که در هر زمانی با استفاده از ویدیوهای آموزشی تمام جزئیات لازم را برای شما شرح می­دهد.

اپلیکیشن نوگولرن بهترین موقعیت برای افرادی است که زمان کافی جهت رفتن به کلاس ندارند یا به ­دنبال منبع کمک آموزشی هستند تا آنها را در حین یادگیری یاری کند.

جمع ­بندی

زمان آینده کامل انگلیسی مربوط به عملی است که از حال آغاز شده و معمول تا زمان آینده ادامه پیدا می­کند که برای استفاده از آن باید اصول و فرمول مورد نظر را به­خوبی درک کنید. برای به­کار بردن از این زمان در زبان انگلیسی باید از فرمول Subject + will have+ past participle استفاده کنید، اگر به­ دنبال راهی برای یادگیری بهتر گرامر زبان هستید اپلیکیشن نوگولرن بهترین انتخاب است

اگر سوالی دارید در بخش کامنت ها مطرح کنید تا در اولین فرصت توسط کارشناسان مجموعه نوگولرن پاسخ خود را دریافت نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 18 =