آموزش تصویری زبان انگلیسی

3/5 – (1 امتیاز)

آموزش تصویری زبان انگلیسی

آموزش تصویری زبان انگلیسی آنلاین به سبک نو

شهرهای زیادی هستند که دسترسی‌های خوبی به آموزش زبان‌های خارجی ندارند. کلاس‌های آموزشی کم بودند، با آمدن کرونا کمتر هم شده‌اند. چه راهکاری باید جایگزین این مشکل بشود؟ راهی هست که بتوانیم سبک آموزش را عوض کنیم، اما در کیفیتش اتفاقی نیافتد؟ نوگولرن آموزش تصویری زبان انگلیسی است که به صورت آنلاین و از هر کجای دنیا می‌توانید از آن استفاده کنید. در این شیوه تلاش شده که اصول یادگیری در آن کاملاً رعایت بشود و هر کسی با هر سطحی، بتواند ویدئوی مورد نظرش را پیدا کند. نوگولرن با آموزش زبان انگلیسی به روشی متفاوت، تلاش می‌کند که عدالت آموزشی را بین تمام مردم ایجاد کند.

از تغییر سبک استقبال کنیم

در این روش آموزش تصویری زبان انگلیسی، همه چیز صرفاً در ویدئو خلاصه نمی‌شود. بعد از دیدن آموزش‌های تصویری، زبان‌آموز می‌تواند از تست‌های استاندارد برای آزمون سطح یادگیری خود استفاده کند. تمرین‌های مداوم و روزانه داشته باشد که روند یادگیری‌اش هر روز بهتر بشود. با یک برنامه‌ریزی آموزشی بتواند مسیر رسیدن به هدفش را به طور کلی ببیند. این روند به زبان‌آموز کمک می‌کند که نه تنها به صورت اصولی آموزش‌ها را دریافت کند، بلکه حس داشتن یک معلم را در کنار خود بگیرد. احساسی که بعد از دیدن یک ویدئوی آموزشی به تنهایی در هیچ کسی ایجاد نمی‌شود. این امیدواری هست که ویدئوها بتواند انگیزه را به میزان کافی برانگیزد که زبان‌آموز تمرین‌های روزانه و آزمون‌ها را نیز دنبال کند.

در دوره‌ها، تنوعی ایجاد شده که هر کسی بتواند با هر میزان حوصله و علاقه، مسیر را دنبال کند. یکنواخت شدن مسیر یکی از دلایلی است که یادگیری آنلاین را دچار اختلال می‌کند. دلسرد شدن  و کنار کشیدن، یکی از مهم ترین دلایل ترک کردن مسیر آموزشی است.

دیر رسیدن معنا ندارد

وقتی که آموزش تصویری زبان انگلیسی داریم، دیگر دیر رسیدن به کلاس یا خسته بودن روی صندلی‌های خشک معنایی ندارد. با بیشترین احساس آسودگی و در بهترین زمان یادگیری، می‌توان اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی نوگولرن که کاملا آموزش زبان انگلیسی ویدئو محور است را باز کرد و به مسیر یادگیری وارد شد. ویدئوها براساس سطح مهارت طراحی شده اند و هر کسی می‌تواند براساس سطح مهارت خودش، درس‌ها را شروع کند. با خرید اشتراک، دسترسی به تمام سطح‌ها باز خواهند شد. کلمه‌های پرکاربرد و تمرین‌ها طوری طراحی شده اند که شخص بتواند بهترین بازدهی را از آن بگیرد.

آموزش تصویری زبان انگلیسی برای زبان‌آموز ایرانی

بیشتر کتاب‌ها و ویدئوهای آموزش زبان، به سبک آموزش در زبان انگلیسی هستند. بعد از مدتی، زبان‌آموز احساس می‌کند که با فضای کتاب و آموزش غریبه است. آن قدری که باید به حس و حال و انگیزه‌هایش نزدیک نیست. تعجبی هم ندارد که مسیر اموزش را ترک کند. زیرا مسیری که تعریف شده با فرهنگ و فکر و تلاش یک ایرانی سازگار نیست.

در نوگولرن، تمام این آموزش‌ها را به شیوه ای به روز کردیم که مناسب برای زبان‌آموز فارسی زبان باشد. کیفیت محتواهایی که در نوگولرن می‌بینید، با مشورت اساتید مختلف طراحی و آزمایش شده است. در این محتوا تلاش شده که زبان‌آموز فارسی زبان بتواند با توجه به درک خودش از زبان فارسی، زبان انگلیسی را هم درک کند. بداند که کدام کلمات در کدام زمان به کار می‌روند. رسمی هستند یا محاوره، معیار هستند یا صمیمانه. دانستن این نکته‌های ریز، برای یک زبان‌آموز لازم است.

پشتیبانی آموزشی و فنی

آموزش تصویری زبان انگلیسی

هر زمان که با اپلیکیشن دچار مشکل شدید، تیم فنی پشتیبانی در خدمت شما هستند. یادگیری بدون همراه یکی از سخت ترین بخش‌های آموزش است. مخصوصاً اگر این آموزش، زبان انگلیسی باشد که تلفظ‌ها، نوع استفاده و… برای زبان‌آموز به خوبی درک نشود. شکل و نوع کلمه‌ها و گرامر در ذهنش شکل نگیرد و نتواند از دانشی که به دست آورده، درست استفاده کند. دانشی که نتواند کاربردی باشد، در نهایت فراموش خواهد شد.

تیم پشتیبانی به زبان‌آموز کمک می‌کند که مسیر آموزش خودش را پیگیری کند. دنبال کردن این مسیر و رسیدن به تخصص و مهارت، مهم ترین هدف نوگولرن است.

انگیزه‌ها را حفظ کنید

با نوگولرن همیشه انگیزه‌های آموزشی را حفظ کنید. آموزش تصویری زبان انگلیسی به معنای رها کردن زبان‌آموز نیست. هدف این است که هر کسی بتواند با هر سطح از دانش فنی، از این محصول با کیفیت استفاده کند. این گوشی‌های همراه باید بتوانند به یادگیری کمک کنند و نوگولرن با این هدف تولید شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =