6 آزمون آنلاین آیلتس رایگان ( معرفی سایت )

شش آزمون آنلاین آیلتس رایگان

آزمون آیلتس یکی از آزمون‌های بین‌المللی است که تقریبا تمامی داوطلبان برای تحصیل یا کار در خارج از کشور باید این آزمون را با نمره قابل قبولی پشت سر بگذارند. آزمون آیلتس هزینه بالایی داشته و یکی از دغدغه‌های اصلی افراد برای شرکت در این آزمون آن است که آیا واقعا برای شرکت در این آزمون آماده هستند یا این که با ثبت نام، پرداخت هزینه و شرکت در این آزمون، پولی که سرمایه گذاری کرده‌اند از بین خواهد رفت؟

یک راه برای مطمئن شدن داوطلبان از این که برای شرکت در این آزمون آماده هستند، استفاده از آزمون های آنلاین آیلتس رایگان است.

معرفی 6 آزمون آنلاین آیلتس رایگان

در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را با 6 تا از آزمونهای آنلاین آیلتس رایگان و وبسایت های مربوط به هر کادمآشنا کنیم.

سایت ielts.org

سایت ielts.org

یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌ها در رابطه با آزمون آیلتس، سایت ielts.org است. این سایت نه تنها یک سایت عالی از 6 سایت آزمون آنلاین آیلتس رایگان است، بلکه می‌تواند اطلاعات بسیار عالی و مفیدی هم در رابطه با این آزمون به متقاضیان بدهد. این سایت بخش‌های مختلفی دارد که آزمون آزمایشی آیلتس آنلاین رایگان یکی از این بخش هاست. داوطلبان آزمون می‌توانند به این بخش مراجعه کرده و تمامی مهارت‌های لازم برای آیلتس از جمله اسپیکینگ، لیسنینگ، رایتینگ و اسپیکینگ را امتحان کنند.

خدمات نوگولرن : آزمون ماک آیلتس با قیمت مناسب

برای دسترسی به بخش آزمون باید به ستون For Test Takers رفته و گزینه Sample test questions انتخاب شود. در سایت ielts.org علاوه بر شیبه ساز آزمون آنلاین آیلتس، می‌توان منابع و وبینارهای مختلفی را هم مشاهده کرد. بیشتر پیش نیازهایی که داوطلبان برای شرکت در آزمون آیلتس نیاز دارند در این سایت یافت می‌شود.

سایت ielts.org

سایت idpielts.me

یک روش دیگر برای شرکت در آزمون بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، استفاده از سایت idpielts.me است. این سایت هم یکی دیگر از بهترین سایت‌های آزمون آنلاین و رایگان برای آیلتس است که هر چهار مهارت اسپیکینگ، لیسنینگ، اسپیکینگ و رایتینگ را پوشش می‌دهد. پس از ورود به این سایت می‌توانید به بخش Free Ielts practice test رفته و در آزمون‌های آنلاین و رایگان آن شرکت کنید.

بیشتر بدانید : موضوعات اسپیکینگ آیلتس

لازم به ذکر است که این سایت دارای دو بخش مجزا برای آیلتس جنرال به نام IELTS GENERAL TRAINING و یک بخش برای آیلتس آکادمیک به نام IELTS ACADEMIC TRAINING است. در این سایت درباره نحوه مطالعه برای آزمون برای آیلتس هم توضیح داده شده و منابع مناسبی برای مطالعه آزمون معرفی شده است.

takeielts-britishcouncil-org-website

سایت takeielts.britishcouncil.org

در سایت takeielts.britishcouncil.org بیشتر نکاتی که باید درباره آزمون آیلتس بدانید برای شما توضیح داده شده است. اولین بخش این سایت یک بخش به نام آیلتس چیست است. این بخش تمامی مفاهیم و بخش‌های مختلف آزمون را به متقاضیان معرفی می‌کند. پس از آن هم در سایت می‌توانید وبینارهای رایگان را مشاهده کرده و برای آزمون آمادگی بیشتری داشته باشید.

اگر هنوز نمیدونید آزمون آیلتس چیست یک مقاله تخصصی در این رابطه در بخش بلاگ داریم حتما مطالعه کنید.

در این سایت یک بخش به نام prepare fot ielts هم وجود داشته که در این بخش کاربران می‌توانندآزمون آنلاین آیلتس رایگان را پیدا کرده و در آن شرکت کنند. در این سایت امکان مشاهده منابعی مفید و رایگان برای مطالعه آزمون آیلتس هم وجود دارد.

سایت ieltsbuddy.com

سایت ieltsbuddy.com

یکی از بهترین سایت‌هایی که هم امکان آزمون آزمایشی آیلتس آنلاین رایگان را برای افراد فراهم کرده و هم منابع بسیار خوبی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد سایت ieltsbuddy.com است. یکی از بخش‌های بسیار مفید این سایت، امکان مشاهده رایتینگ‌های سایر شرکت کنندگان در آزمون آیلتس است.

در سایر بخش‌های این سایت درباره استراتژی‌های مطالعه آیلتس و نحوه شرکت در آزمون هم اطلاعات بیشتری ارائه شده است. برای شرکت در آزمون ، کاربران باید پس از ورود به این سایت، به بخش Practice Tests بروند. در این بخش که مربوط به آزمون آنلاین آیلتس رایگان است، کاربران می‌توانند مهارت لیسنینگ، ریدینگ، رایتینگ و اسپیکینگ خود را مهک بزنند.

سایت testden.com

سایت testden.com

سایت testden.com برخلاف سایر سایت‌هایی که تا این بخش معرفی شده‌اند، تنها برای آزمون آیلتس نیست؛ بلکه در سایت testden می‌توان آزمون‌های دیگری را هم مشاهده کرد؛ اما یکی از بخش‌های این سایت شبیه ساز آزمون آنلاین، مخصوص آیلتس بوده و داوطلبان آزمون آیلتس می‌توانند از آن استفاده کنند.

سایت testden یکی از 6 سایت آزمون آنلاین آیلتس رایگان است که تنها بخش ریدینگ آیلتس را تحت پوشش قرار می‌دهد. داوطلبانی که قصد دارند تا در ریدینگ مهارت‌های خود را مورد آزمون قرار بدهند، می‌توانند به بخش چالش‌ها یا challenge در سایت مربوطه رفته و گزینه Free Ielts را انتخاب کنند. سپس در این بخش یک راه برای مطمئن شدن داوطلبان از این که برای شرکت در این آزمون آماده هستند، استفاده از آزمون رایگان است. برای داوطلبان برگزار می‌شود.

سایت ieltsonlinetests.com

سایت ieltsonlinetests.com

آخرین سایتی که به شما برای انجام آزمون آزمایشی IELTS رایگان کمک خواهد کرد، سایت ieltsonlinetests.com است. این سایت یکی از بهترین سایت‌ها و منابع برای افرادی است که می‌خواهند بدون رفتن به کلاس‌های زبان برای آزمون آیلتس آمادگی لازم را کسب کنند.

بیشتر بدانید : گرفتن مدرک آیلتس چه مدت طول میکشد

در این سایت علاوه بر یک شبیه ساز آزمون آیلتس، بخش‌های مختلفی مانند بخش منابع آیلتس بصورت رایگان، شبیه ساز لیسنینگ، منابع برای Self-Study یا خودخوان آیلتس و بسیاری بخش‌های کاربردی دیگر وجود دارد. برای دسترسی به آزمون آنلاین و رایگان می‌توانید به بخش IELTS Prep رفته و مهارتی که می‌خواهید مورد سنجش قرار بدهید را انتخاب کنید.

جمع بندی

در این مطلب با ۶ مورد از بهترین سایت‌های آزمون آنلاین آیلتس رایگان آشنا شدیم. بیشتر این سایت‌ها تمامی مهارت‌های مربوط به آیلتس را پوشش می‌دهند و داوطلبان می‌توانند به راحتی در این سایت‌ها مهارت‌های لازم برای آزمون آیلتس را مهک بزنند؛ همچنین لازم به ذکر است که در بیشتر این سایت‌ها منابع مختلف برای مطالعه بخش‌های مختلف آیلتس مانند ریدینگ، اسپیکینگ، لیسنینگ و رایتینگ هم وجود دارد.

آیلتس یکی از گران‌ترین آزمون‌هایی است که تمامی داوطلبان برای مهاجرت از کشور به مدرک آن نیاز خواهند داشت. به همین دلیل بهتر است که تمام داوطلبان ابتدا در یک آزمون آزمایشی آیلتس رایگان شرکت کرده و میزان آمادگی خود را بسنجند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 14 =